פרייבט לייבל – ייצור קוסמטיקה למותג פרטי

We develop cosmetics products into
a choreography of scents & textures

ראשי / פרייבט לייבל

פרייבט לייבל - ייצור קוסמטיקה למותג פרטי

כיצרנית בעלת שם בינלאומי בפיתוח וייצור מוצרי Private Lable, מטרתנו היא הנגשת תהליך פיתוח, בניית וייצור המותג עבור הלקוח. יחד אתכם, בהתאם לדרישות ומסגרת התקציב, ניצור את קו המוצרים הייחודי עבורכם. ייצור קוסמטיקה למותג פרטי – פרייבט לייבל – הוא קל ופשוט עם המומחים המנוסים שלנו.

הדרך למותג פרטי שהוא רק שלך מורכבת מחמישה שלבים:

  • 01

    אפיון ראשוני של המותג הפרטי
    הצעד הראשון בדרך לפיתוח מותג פרטי משלכם

    בפגישה ראשונית נסקור את הפרויקט והחזון העסקי. יחד איתך נגדיר את הקונספט השיווקי, מטרות ותקציב. נייעץ ונסייע בפיתוח קו המוצרים התואם את דרישותיך וצרכיך.

    + -
    ייצור קוסמטיקה למותג פרטי
  • 02

    בחירת המוצרים הנכונים לך
    יחד נבחר את המוצרים וחומרי הגלם המדויקים

    מומחי ביו דיירקט יכוונו ויסייעו לך בבחירת המוצרים המתאימים ביותר לדרישותיך – כולל בחירת ושילוב חומרי גלם פעילים ואיכותיים אשר יקנו למותג המתוכנן ערך מוסף. נציג בפניך דוגמאות מעבדה שהוכנו במיוחד עבורך להתרשמות ראשונית.

    + -
    ייצור קוסמטיקה למותג פרטי - פרייבט לייבל
  • 03

    בחירת בישום
    נציג בפניך מגוון ענק של ניחוחות

    בכל הקשור למוצרי טיפוח, הניחוח הוא הגורם המשמעותי ביותר. אנו נציג מגוון ענק של ניחוחות הזמינים עבורך במלאי. במידת הצורך, נקשר אותך עם ספקי בשמים איכותיים שיציגו בפנייך טרנדים ומגמות מובילות בארץ ובעולם.

    + -
    הקמת מותג פרטי
  • 04

    בחירת אריזה
    מותג טיפוח חייב את האריזה המתאימה ביותר

    טיב אריזת המוצר ונוחות השימוש, מהווים מרכיב מרכזי בכל הליך שיווקי – בוודאי בתעשיית הקוסמטיקה. בביו דיירקט נציג בפניכם מגוון פתרונות אריזה איכותיים – כולל דוגמאות אריזה ייעודיות למוצרי קוסמטיקה. התאמת האריזה לאופי המותג, גובה התקציב, נפח המוצר וחזונכם האישי – זו המומחיות שלנו.

    + -
    פרייבט לייבל - private label cosmetics
  • 05

    מיתוג, עיצוב ותוויות
    עיצוב ומיתוג זה שם המשחק בעולם השיווק

    אחד המפתחות המרכזיים להצלחת קו מוצרים, נעוץ בעיצוב חזות המותג. אנו נקשר אותך לספקים מובילים, שיעצבו את המותג ויקבעו שפה גרפית אחידה. עיצוב תווית המותג, עיצוב קופסת אריזה או עיצוב כללי של המותג עצמו – תוך פריסה כוללת של מגוון האפשרויות העומדות לרשותך, יוצקים את ההבדל.

    + -
    מותג פרטי בישראל