חולמים על מותג קוסמטיקה פרטי? אלו הדברים שאתם צריכים לדעת על התהליך

Michal | 19/07/2022

מותג קוסמטיקה פרטי
קוסמטיקה הוא חד התחומים הנחשקים בעולם, תחום שמגלגל מיליארדי דולרים בעולם ומיליוני שקלים כאן בישראל מידי שנה. כל אישה מוציאה מאות שקלים בחודש על טיפוח, בין אם אילו קרמים לטיפוח הפנים והעור, תכשירים לשיער, לציפורניים וכו׳. אם גם אתם חולמים להקים מותג קוסמטיקה פרטי משלכם, המאמר הזה הוא בדיוק בשבילכם. קראו על כל מה שדרוש לתהליך וקבלו טיפים מעולים שתוכלו לקחת כצידה לדרך.

הביקוש למוצרי קוסמטיקה איכותיים, בדגש על מוצרים המשלבים מרכיבים טבעיים, עושה את שלו ולכן רבים מתעניינים בפיתוח מותג קוסמטיקה פרטי משלהם. הצעד הזה יכול להתאים לבעלי עסקים רבים, החל ממפורסמים או מפורסמות, אושיות אינסטגרם, מעצבי שיער, קוסמטיקאיות, בתי ספר למקצועות היופי ועוד. למעשה, כיום כל אחד יכול לייצר מותג קוסמטיקה משלו וממש לבחור את המרכיבים הרצויים, למתג ולמכור. כמובן שיש צורך בחברה שתלווה אתכם לאורך כל הדרך ותטפל בכל תהליכי הייצור, הרגולציה והאישורים הדרושים.

מה זה אומר לפתוח מותג קוסמטיקה פרטי?

מדובר על פיתוח של ליין מוצרי קוסמטיקה שיהיו ממותגים על שם אדם מסוים או על שם העסק. זו יכולה להיות, לדוגמא, קוסמטיקאית שיש לה מכון יופי המעוניינת להקים מותג של סרומים וקרמים לפנים על שם העסק שלה כדי שתוכל למכור אותו בקליניקה שלה למטופלות המגיעות אליה. מעצב שיער שמתמחה בהחלקות, יכול להיות מעוניין לייצר ליין מוצרים לשיער עם המיתוג שלו הכוללים שמפו, מרכך, מסכה וכו׳ המתאימים למשל לשיער שעבר החלקה.

כמובן שפתיחת עסק וייצור מותג קוסמטיקה מתאים לכל אחד, החל מאדם אנונימי לגמרי ועד אושיית אינסטגרם המוכרת מתחום הביוטי שיש לה הרבה עוקבים ועוקבות, והיא מעוניינת לשווק להם מוצרי קוסמטיקה איכותיים תחת המיתוג שלה. תחום זה הפך לנפוץ מאוד בשנים האחרונות ולא מעט מפורסמות מתפרנסות ממנו.

מה חשוב לדעת בתהליך פתיחת עסק מסוג זה?

אם בחרתם להקים מותג קוסמטיקה פרטי, יש כמה דברים שצריך לדעת בתחילת התהליך על מנת לעשות את זה נכון ועם כמה שפחות טעויות בדרך. כאן ריכזנו את כל השלבים, הטיפים והמידע:

הצגת האופציות השונות –

אתם שותפים מלאים בתהליך ותוכלו לבחון את האופציות השונות ולקבל החלטות בנוגע למוצר שלכם ולמיתוג שלו. תוכלו לבחון אפשרויות למרקם, צבע ואריזת המוצר, היעילות שלו בעת השימוש הנובעת מאחוז החומרים הפעילים בו, הריח שלו, ועוד. תכנון ואפיון המוצר – השלב הראשון בתהליך הוא לפנות לחברה מקצועית שמתמחה בתחום ופועלת עם כל הרישיונות הדרושים לתהליך. צוות הפיתוח של החברה יתכנן יחד אתכם את המוצרים בהתאם לצורך ולייעוד שלהם. בתהליך האפיון חושבים על מטרות המוצר, למי הוא מיועד, אופן השימוש בו, עלויות הייצור, וכד'.

חומרי הגלם -

בשלב זה נבחרים חומרי הגלם של ליין המוצרים. חשוב לבחור בחומרים איכותיים שמתאימים למטרת המוצר שלכם כדי לתת את הטוב ביותר ללקוחות שלכם. החברה תציג בפניכם את האפשרויות לחומרים בהתאם לאפיון והתכנון.

עוברים לשלב הפיתוח –

פיתוח המוצרים יעשה רק במעבדות קוסמטיקה מובחרות שתפקידן לפתח לייצר פורמולציות בהתאם לאופי המוצרים ולחומרי גלם שנבחרו. המעבדה חייבת לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של סטריליות וניקיון, ולעבוד על פי תהליכי העבודה המקובלים בעולם ולהיות תחת פיקוח מתמיד ובקרת איכות.

עיצוב המוצר –

חלק מרכזי מהתהליך הוא המיתוג הסופי של המוצרים, שיכלול כמה פרמטרים חשובים: סוג האריזה של המוצר, שיכולה להיות בבקבוק לחיץ, שפורפרת, קופסה עגולה וכד'. עיצוב האריזה, מדבקות ועטיפות - כל אלה חייבים להיות מותאמים לספר המותג שלכם, כולל צבעים, מסרים וערכים. כידוע, אנשים קונים עם העיניים, ולכן חשוב מאוד להשקיע במיתוג התואם לאופי המוצרים והעסק.

ניסוי ושיפור -

לאחר סיום הפיתוח והעיצוב, עורכים ניסיונות במוצר ומעבירים אותו לנסיינים שידווחו על מידת הנאתם ושביעות רצונם מהשימוש בו. מנתחים את הערותיהם ומשפרים את המוצרים בהתאם.

אילו מוצרים ניתן לייצר כמותג פרטי?

האפשרויות בתחום רבות מאד, והנה רק כמה מהן: • טיפוח הפנים – סרומים, קרם פנים, קרם לילה, קרם עיניים, מסכה לפנים ועוד. • טיפוח השיער – שמפו ומרכך לשיער רגילים או ללא מלחים המתאימים לשיער שעבר החלקה, מסכה לשיער, סרום לשיער, קרמים לטיפוח כמו קרם לחות לתלתלים, ספריי לשיער, מוצרי טיפוח לזקן, ועוד. • טיפוח העור – קרם גוף, קרם לחות, ג׳ל רחצה, פילינג לגוף, קרם רגליים, קרם ידיים ועוד.

לסיכום, כאשר אתם בוחרים חברה לעבוד עמה על ליין מוצרים משלכם, חשוב שתבחרו לעבוד עם חברה מקצועית ואמינה המעניקה ליווי מא׳ ועד ת׳. ביו דיירקט מחזיקה מעבדות קוסמטיקה בסטנדרטים בינלאומיים לייצור מותגי קוסמטיקה פרטיים לאנשים ששואפים גבוה ולא מתפשרים על איכות. לחברה מומחיות בפיתוח פורמולות ייחודיות ומקוריות בהתאמה מלאה לדרישות הלקוח וצרכי העסק. צוות מעבדת הפיתוח שלנו מוביל ועומד בכל התקנים הבינלאומיים המחמירים ביותר, ומלווה כל לקוח לאורך כל שלבי הפיתוח. השאירו לנו פרטים למידע נוסף ונחזור אליכם בהקדם.

arrow חזור